ponedjeljak, 5. rujna 2016.

Owl nail design




 Pozdrav svima ! :) 
Nakon dugo razmišljanja odlučila sam da započnem pisati blog. Ovo je moj prvi post za koji se iskreno nadam da će vam se svidjeti, don't judge me, još pokušavam shvatiti sve ovo. :)
Za današnji post sam vam spremila ove sova nokte, koje je lakše uraditi nego što izgleda, treba vam samo vrijeme, strpljenje i još nešto: velika i mala točkalica. Umjesto male točkalice možete koristiti ukosnicu ili čačkalicu, a umjesto velike štapić za uši. Ovo su lakovi koje sam koristila:
Za početak sam nalakirala Essence 2in1 bazni lak (koji ima moje preporuke), a zatim sam nalakirala jedan sloj laka u ovom rasporedu: 
 Da bi šljokice bile što ljepše i izraženije, a da ne lakiram previše slojeva, koristila sam spužvicu. Prvo na nju nanesem lak i zatim na nokat, jer spužvica upije sav bezbojni lak i ostanu samo šljokice. 
 Na kažiprstu sam na vrhu također spužvicom nanijela šljokice koje nestaju prema korijenu nokta. Na mali prst sam nacrtala srca, koristeći malu točkalicu, samo sam povukla dvije linije jednu prema drugoj i napravila srce ! :)  A na srednjem prstu sam napravila ovalni oblik sa ljubičastim lakom i na vrh dodala dva trokutića koja predstavljaju uši. Ostalo nam je još samo dodati par detalja sovi.
Koristeći štapić za uši i bijeli lak, napravila sam dva kruga, odnosno oka, a s crnim lakom i malom točkalicom nacrtala sam po točkicu u svakom bijelom krugu. Između očiju narančastim lakom sam nacrtala crticu koja predstavlja kljun. Sa strane sam tamnije ljubičastim lakom pružila dvije crte, tj. krila. Sve sam to na kraju upotpunila još jednim slojem već spomenutog Essence 2in1 laka. :)

Nadam se da vam se svidjela ova manikura ! Do sljedećeg čitanja, xoxo.
 

2 komentara:

  1. Za početak, odličan post, pratim te, samo tako nastavi 💜

    ilvasworld.blogspot.com 💜

    OdgovoriIzbriši